9.08.2009

my days

bismillah..
rite..i'm quite bz these days bcoz i hve to help my mom with her cookings n all tht..especially when my relatives come to my house..huhu..this is all bcoz my sis is not at home..my elder sis..not my ____ lil sis..huhu..

so 2day..it's 4 WEEKS left to PMR!!argh!!exactly 4 weeks left n minus hari raya 4 one week maybe around 3 weeks left for me to get prepared for my REAL PMR..n i dont noe y i'm sitting here..huhu..i shld b studying rite now..juz not in d mood r..sori r..huhu..

next-today ade jlinan mesra(dpt kertas result)..parents r suppose to come..but my mom didn't come bcoz of some probs..Alhamdulillah..trial dpt 2 B je..tp menyirap jugak r..satu B dpt 79 lg satu dpt 78...lg satu mrkh je dah A..tp tk dpt..sedih tol..xpe r..mls nk lyn..

hari ni 18 RAMADHAN..skjpnye mase belalu..ok..lusa da msuk mlm 10 terakhir..so
kene standby utk beribadah..jom r!lailatulqadar..doakan dpt 9A PMR..huhu..

dah r..mepek gler post ni..sblm ianya mnjdi meraban baik saya undurkn diri..
salam n peace no war!

No comments: